Technické specifikace pro PR kampaně na IDNES
Komerční sdělení – PR článek
Rádi byste se podělili o nějaký zajímavý textový obsah? Přesně k tomu vám poslouží PR článek, který umístíme do zvolené rubriky. Ke sdělení můžete připojit až 5 fotografií, aby pro čtenáře bylo poutavější. V rámci článku lze umístit tři zpětné odkazy s proklikem na váš web či jinou cílovou stránku.
Upozornění pro články:
Pokud si přejete mít v textu i hypertextové odkazy, potom je důležité tato místa v textu vyznačit. Článek nelze publikovat bez hlavního obrázku v rozměrech stanovených níže. V článku nemohou být umístěny impresní kódy (tracking codes).
Technické specifikace PR článku
- Rozměr hlavního obrázku: 630x360 px (nutno dodat vždy, bez něj není možno článek publikovat)
- Datová velikost obrázku: max. 2MB a musí být horizontální orientace bez animace, musí být vytvořen v barevném prostoru RGB (nikoliv CMYK) a rozlišení 72 DPI
- Formát: JPG, PNG
Délka sdělení
- TITULEK: 70 znaků včetně mezer, slova v titulku nesmí být použita jako hypertextový odkaz
- PEREX: 300 zn. vč. mezer, slova v perexu nesmí být použita jako hypertextový odkaz
- TEXT: rozsah textu závisí na klientovi, doporučujeme jednu stranu A4 standardní řádkování
Ukázky PR článků na iDNES
Upoutávka na článek – hypertext
Malý, ale účinný formát, který podpoří čtenost vašeho sdělení. Hypertext je reklamní formát, který je umístěný na úvodní stránce iDNES.cz a Lidovky.cz, přímo mezi články o aktuálním dění. Obrázek hypertextu může zahrnovat i logo. Hypertext je krátké sdělení, které má především zaujmout a vzbudit zájem o další informace.
Dostupný na webech: iDNES.cz, Lidovky.cz
Technické specifikace hypertextu
- Rozměr: 120x90 px
- Datová velikost: 15 kB
- Formát: JPG, PNG
- Sdělení: Nadpis: 40 znaků, Text: 65 znaků včetně mezer.
Ukázka formátu hypertext
Zdroj: www.idnes.cz