Pracovník mediální agentury, jehož úkolem je výhodně nakupovat reklamní prostor v tisku či na internetu nebo čas v rádiu či televizi, se nazývá media buyer. Nákup reklamního prostoru patří ke komplexní oblasti marketingu, která se skládá z celé řady dílčích úkonů. Nákup reklamního prostoru v jednotlivých médiích má svá specifika a odlišnosti.
Jaké má media buyer úkoly?
Media buyer má za úkol provést průzkum trhu a odhadnout ideální cenu za reklamní prostor v daném médiu. Má také za úkol aktivně vyhledávat potenciální zprostředkovatele reklamy a uzavírat s nimi konkrétní dohody o zprostředkování reklamního prostoru.
Pokud se na poli reklamy necítíte jako ryba ve vodě, využijte služeb naší společnosti PROPEOPLE marketing s.r.o. Naši zkušení specialisté se postarají o vyhledání ideálního prostoru pro zveřejnění konkrétní reklamy a zajistí jeho nákup za rozumnou cenu.